24 January 2016

DOODLE ART



Assalamualaikum.. Hi semua...sapa peminat art kat sini? Budak2 art confirm-confirm tau apa ni kan..
kalau korang nak tahu ni la DOODLE ART.. Lukisan abstract ni dah banyak orang lukis dah..Termasuk aku. ha ha ha.. korang boleh lukis apa yang korang nak and apa yang korang bayang. Semua orang pandai seni apa. Cuma kena banyak belajar lagi. Aku pun tak da la pandai sangat.

Ikut kreativiti korang nak lukis kat mana, jangan lukis dalam tandas awam sudahlah.
Aku banyak buat lukisan doodle ni kat cawan aku..suka sangat bila minum nampak lain dari cawan yang kosong ja.

Ni antara cawan yang aku contengkan dengan doodle.. Apa lagi...cawan yang ada tu jangan buang ok! lukis cantik-cantik.. Buat koleksi korang.. And share lah dengan kita-kita ^_^



Punn boleh kalau korang nak edit letak gambar member kesayangan ke..hahaha...*sorry Atie*


No comments: